Beoordelingen van Pizzeria Michael Zwolle

Recente recensies

4.0
Pauline
gisteren

De rib eye met gorgonzolasaus was echt hemels!!!! De sla had wat spannender gekund en de tiramisu was wel oké.

Els Westra
gisteren

Pizza’s zoals altijd goed belegd met verse producten. De piccante was alleen veel scherper dan normaal, waardoor de pizza echt te scherp was.

Visscher
gisteren

De kapsalon en shoarma waren erg lekker. Alleen de lasagne. De kaas was erg taai en er zat weinig tot geen saus in. Dat vonden wij echt niet lekker!

Marloes
29 november 2021

Altijd op tijd met bezorging eten altijd goed.!

Vellinga
28 november 2021

Jammer dat je het broodje zelf moest vullen, ook miste wij wat rauwkost/sla er bij. Pizza was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
28 november 2021

Op tijd klaar en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene
28 november 2021

Heerlijke pizza met allemaal verse produkten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.M.
28 november 2021

Pizza zoals altijd heerlijk! Toch gaat er elke keer wel wat mis. Vorige keer hadden de bestelde pizza's ingrediënten van andere pizza's erop, ditmaal ging er iets mis met de betaling...Daar kan wel wat verbetering in komen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Woude
28 november 2021

Zalige mixed grill gegeten!!

Langkamp Kees
28 november 2021

Bestellingen komen altijd later dan de aangegeven tijd. Gisteren 3 kwartier.

R.
27 november 2021

Bezorging was meer dan een half uur te laat, vlees was lauw en patat was zelfs koud…waarschijnlijk meerdere bezorgingen en wij waren de laatste(?). We hadden ons verheugd op een lekkere maaltijd, maar dit was een zware teleurstelling!

Nvt
27 november 2021

Snelle bezorging, goed warm en netjes ingepakt. Kapsalon was smaakvol en verassend goed. Verse ingrediënten en lekker vlees, niet volgekwakt met saus. Ouderwets goed en niet die troep waar alles op uit bezuinigd is. Voor herhaling vatbaar!

Monique
27 november 2021

Pizza's waren erg lekker alleen we hadden drie verschillende besteld en er waren twee dezelfde pizza's Dus een van ons heeft niet gegeten want lustte deze pizza niet

Diana
27 november 2021
Gaby
27 november 2021

Bezorging was een half uur later dan aangegeven. Het eten was helaas lauw.

Ellen
26 november 2021

Normaal gaan we altijd naar het restaurant. Vandaag voor het eerst laten bezorgen. Weer net als altijd heerlijk gegeten en mooi op tijd bezorgd

Jeanette
26 november 2021

We hebben heerlijk gegeten!! Pizza en spare ribs

Abel en Sandy
26 november 2021

Prijs versus kwaliteit? Je krijgt meer dan je betaald

Afke
25 november 2021
Philip Schunselaar
25 november 2021
Annette van riele
25 november 2021

18.40 pizza besteld voor 20.45. Het duurde nogal, dus maar even gebeld om 21.00 uur. Uiterst aardige dame aan telefoon. En er was iets mis gegaan idd met onze pizza. Bij bestelling moet je je nummer invullen. Mischien dan zelf even bellen ipv dat de klant dat moet doen. Bezorger aan de deur uiteindelijk om 21.15 die vervolgens er dan ook niets over zegt. Dat zou toch wel klantgericht zijn. Sorry voor de vertraging oid. Al met al, kwaliteit prima, klantgericht in deze mag beter.

Van de Kamp
24 november 2021

Ik bestel altijd spaghetti matriciana met veel saus.... Afgezien dat het heerlijk is wordt er ook altijd op tijd en netjes bezorgd

Charlotte
23 november 2021

De spareribs en friet waren van uitstekende kwaliteit, goed warm, maar veel en veel te veel, wat een absurde porties. Daar kan ik 4 dagen van eten! Daarentegen was de salade écht van belabberde kwaliteit en véél te weinig! (Advies voedingscentrum: 200 gram groenten!) Ik zou er een mooie salade bij serveren, b.v. rucola, met wat diverse rauwkost, pijnboompitjes/dressing apart, minder spareribs/friet en meer salade. Zo'n doekje voor je handen zou ook prettig zijn bij een bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariëtte
21 november 2021

Super lekker!!!! En vriendelijke bezorger! Complimenten er aan! Heel netjes en beleefd ! Mvgr Mariëtte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RD swk
20 november 2021
Remy
20 november 2021
Nvt
18 november 2021

Op tijd en warm, smaakvol belegd en lekkere bodem. Niet sompig.

anoniem
18 november 2021

Eten 25 min te laat, niet warm meer en de salade ontbrak. Welke na telefonisch contact wel binnen 10 min bezorgd is.

Jolanda
17 november 2021

Wederom heerlijke pizza's!

G
16 november 2021

Ik haal hier vaak spareribs wat normaal gesproken echt heerlijk is, maar vandaag was het een stuk minder omdat de spareribs wel erg verbrand was en wat minder was dan normaal wat wel er jammer was.

Esther
15 november 2021

Bezorging was precies op tijd en de pizza's waren heerlijk vers en warm. We hadden aangegeven bij de bestelling dat we op 1 pizza minder kaas wilden en hier was keurig rekening mee gehouden. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy
14 november 2021
Marloes
13 november 2021

Supersnel bezorgd en goede kwaliteit, de pizza was gewoon nog heet. Vriendelijke bezorger.

Martijn
12 november 2021

Heerlijk, vers en helemaal op tijd

Loorbach
12 november 2021

Erg lekker. Gaan we vaker doen!

Harm
12 november 2021

We hebben vanavond weer heerlijk gegeten en het was ook prima op tijd.

Van Ede
12 november 2021

Heerlijk calzone besteld omdat we geen tijd hadden om te koken. Goed gevuld en perfect gebakken. En heel erg fijn dat je nu ook online kan bestellen!

Madelon
11 november 2021

Heerlijke doner kapsalon gegeten😀

Weijenberg
10 november 2021
Patrick van Ommen
9 november 2021

Heerlijk gegeten!!! Is zeker de moeite waard! Vooral op dinsdag🤣

chris winter
9 november 2021

het was weer lekken en mooi op tijd bezorgd

Anita
8 november 2021

Kwaliteit is goed, heerlijk gegeten. De spareribs en pizza’s en pasta’s zijn er top. Zalm zal ik daar niet meer bestellen. Die is heel droog als of die gepaneerd is. Ik vind dat persoonlijk niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma Prins
8 november 2021

Helaas 45 minuten later geleverd dan de afgesproken bezorgtijd. Hierdoor was het eten lauw, de patat kon direct weg. Erg jammer als je je op iets lekkers verheugd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geen
7 november 2021

Normaal altijd goed alleen deze keer was het zo taai die shoarma hoop de volgende keer weer beter

Odette
7 november 2021

Heerlijke spareribs

Ramon
6 november 2021

Pizza's niet echt warm, maar wel goed van smaak. Had gevraagd om te bezorgen maar waren een half uur te laat.

Nienke
6 november 2021
Hans Roelofs
5 november 2021

Best lekker, maar als je eerst de patat in het bakje doet en er daarna iets kruiden strooit dan hebben de bovenste stukjes patat kruiden maar de rest niet.

Anoniem
4 november 2021

Pizza was goed warm, smaakvol, goed belegd maar niet to much. Hier zullen we nog eens bestellen.

Nanda
3 november 2021

Goede kwaliteit! Warme en fijne porties eten. Perfect 👍🏻

Nathalie
3 november 2021

Het eten was heel erg zout, alsof de zoutpot in de pan was gevallen. Er zaten zwarte korte haren tussen het verpakkingsmateriaal en het eten. Dit was een hele slechte dag voor jullie.

Anoniem
2 november 2021

Wederom was de bestelling weer veel te laat. Zo jammer. Het eten is lekker maar voor de rest hoef je hier niet te bestellen.

Wim
1 november 2021

Niet de goedkoopste zaak in Zwolle maar je krijgt hier wel kwaliteit voor terug, en dan heb ik die paar euro er graag voor over. Bezorging is zoals gewoonlijk een punt van aandacht maar daar ben ik de afgelopen jaren wel aan gewend. De kwaliteit maakt dat goed.

Jojo
1 november 2021

Shoarma schotel besteld, patat kon gelijk de container in was niet te pruimen lauw en klef en shoarma kon ook wel warmer, al met al een duur hapje lang geen €14,00 waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
31 oktober 2021

Waar de vorige bestelling goed was, was het dit keer dramatisch slecht. 35 minuten te laat. 1 koud/lauwe pizza, 1 lauw warme erg donkere pizza en 1 warme heel donker deels verbrand en met een groot gat in het midden. Geen aanrader meer na deze ervaring. Aan de andere reviews van vandaag te zien zijn we niet de enige

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groothand
31 oktober 2021

De pizza was niet warm, waarschijnlijk omdat ze 45 minuten te laat waren.

G.
31 oktober 2021

Bezorging was aan de late kant. Er werd geen eet smakelijk gewenst. Pizza's waren afgekoeld, een van de twee pizza's was verbrand aan de onderkant en had een te harde korst

Sil
30 oktober 2021

Eten was lekker en snel geleverd!

Ad
30 oktober 2021

Döner beetje afgekoeld, maar pizza en spareribs waren weer super.

Nijhof
29 oktober 2021

Het eten was er super snel. Het was weer smullen. Top 👍

Ss
29 oktober 2021
Abel
29 oktober 2021

Bruchetta was wel erg goed doorgebakken. Voor de rest net als anders top! Prima prijs kwaliteit verhouding

Jolanda Slaats
29 oktober 2021

Hele goede service , netjes terug gebeld ivm klacht en nieuwe pizza’s gekregen ! Deze waren heerlijk

Gee
28 oktober 2021

Lekker man ! En snel, en nog heet

Margreeth
27 oktober 2021

Wat hebben we weer genoten van deze heerlijke pizza’s. Elke keer weer een traktatie!

Asjeliene
27 oktober 2021

De kwaliteit van de pizza's zijn over het algemeen goed. Gisteren waren een paar pizza's wat bleek/kort gebakken. Het tijdstip waarop de pizza's bezorgd worden is bij ons altijd later dan gevraagd. We bestellen de pizza's altijd ruim van te voren, in de hoop dat de pizza's dan wel op tijd komen. Helaas lijkt dat niet te helpen. Gisteren was de bezorging ook 20 min later. De pizza's waren nog wel goed warm, dus de bezorger heeft er niet lang over gedaan.

Wimvdv
26 oktober 2021

De pizza’s waren weer verrukkelijk, en voor de verandering 10 minuten eerder geleverd 👍😀

D.
26 oktober 2021

Shoarma schotel Micheal gehad. Super smakelijk vlees, groente & kaas. Warm en erg goed op smaak. Verse salade en heerlijke friet. Alles snel & goed warm bezorgd. Ook de Pizza's zijn een aanrader.

Peter Vosman
25 oktober 2021

De kwaliteit van het eten was zeker. Alleen dat 2 uur moet wachten op mijn eten vind ik niet kunnen ik had ook kinderen die weer op tijd naar bed moesten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Larissa
24 oktober 2021

Eten is erg lekker. Nadeel is de bezorging. Vandaag waren ze 50min te laat. Altijd komt de bestelling later bezorgd dan de bezorgtijd die is aangegeven. We waren altijd vaste klant, alleen irriteren nu erg aan de bezorg tijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T. Van Griethuysen
24 oktober 2021

Om 6 uur besteld en gevraagd om zo snel mogelijke bezorging en dan pas tegen 8 uur bezorgd. Een waarschuwing vooraf zou wel zo netjes geweest zijn .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

0628634897
24 oktober 2021

Hoeveelheid shoarma schotel Michael was erg matig. Veel groente weinig vlees. Bezorging was 3 kwartier te laat. Heb hier telefonisch contact over gehad en een excuus gekregen omdat het erg druk was. Is mij al vaker gebeurd. Je betaald genoeg en ik vind dat dit echt een aandachtspunt is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Slaats
24 oktober 2021

Gebeld met dat de pizza koud is ! Afgesproken dat ik terug gebeld zou worden Ga ervan uit dat ik volgende week gebeld word

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy
24 oktober 2021

Lekker

Leonie
23 oktober 2021

Helaas kwam de pizza erg laat (1,5 uur na bestelling)

Jolien
23 oktober 2021
Masad
23 oktober 2021

Voor de eerste keer salade besteld, gezien de prijs had ik een goed gevulde salade verwacht. Helaas was dit totaal niet het geval, tevens is de salade ook in 2x gebracht gezien de salade niet volledig was.

Nanda
23 oktober 2021

We vroegen om een extra bakje om spare ribs mee te kunnen nemen voor mijn broertje. Top! Spare ribs zijn zalig! Bedankt kanjers.

bn
23 oktober 2021

3 porties spareribs besteld. 2 porties patat en 2 salades zonder dressing gekregen erbij. Dat was minder dan verwacht. Spareribs waren overigens wel goed en in voldoende mate aanwezig.

Erik
23 oktober 2021

Heerlijk eten, zoals gewoonlijk! Dit keer kipfilet met patat. Allebei heerlijk gekruid.

Jelmer
22 oktober 2021

De kapsalon groot was minder groot dan gedacht. vorige keer had ik een normale kapsalon en die was net zo groot volgensmij. smaakte ook iets vettiger dan de vorige keer. vannacht misselijk geworden. twee keer boven de wc gehangen en één keer overgegeven. De friet die ik bij de kapsalon had besteld was erg lekker! perfect gekruid.

Martina
21 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten

Bas
19 oktober 2021
Laurens
19 oktober 2021

Alles was top!

Annet Stenekes
18 oktober 2021

De pizza’s en de pasta waren weer heerlijk. Met familie gegeten. Die gaven ook aan dat ze zelden zulke lekkere pizza’s gegeten hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek wiltink
17 oktober 2021

Eten zoals altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ten Brink
17 oktober 2021

Dit was veruit het lekkerste eten dat we de laatste tijd hebben laten bezorgen. Het vlees was heet, de patat zelfs nog krokant en de smaak was super goed.

Kirsten
17 oktober 2021

In eerste instantie was de bestelling te laat en een deel koud ( de pizza’s). Toen gebeld; er werd uitleg gegeven en binnen no time hadden we twee hele warme pizza’s. Goed opgelost en uiteindelijk lekker gegeten.

Erik van Thulden
16 oktober 2021

Zoals gewoonlijk een waardeloze bezorging. Het is iedere keer hetzelfde gedonder. Lang wachten, zelf bellen en altijd hetzelfde horen: het is net klaar.. komt nu uw kant op. En dan alsnog weer een half uur wachten. Uiteindelijk na bijna 2 uur wachten (!!!) het eten bezorgd gekregen. Na zoveel jaren nog steeds dramatische bezorging! Doe er eens wat aan!

Herma
16 oktober 2021

Risotto marinara is ongekend lekker-complimenten aan de kok!

HK
14 oktober 2021
Ed
11 oktober 2021

Het was later dan verwacht, een half uur is wel wat teveel vind ik, een kwartier maakt me niet uit, zeker op de drukke zondag. Lijkt me niet wenselijk als bedrijfsvoering. Personele bezetting kan het niet aan of te weinig bedrijfsruimte? Succes! Pizza’s waren hartstikke lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
10 oktober 2021

Lekkerste pizza van heel Zwolle

Manou
10 oktober 2021

Goede ervaringen gehoord van dit restaurant dus wij wilden het ook een keer proberen. Bezorging was helaas 20 minuten later dan de afgesproken tijd. Dit op zich zou nog niet zo erg zijn als alles verder goed was, maar helaas kreeg mijn man ook een verkeerde pizza die ook nog eens lauw/koud was.

Paul
8 oktober 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en alles werd supersnel voor de aangegeven tijd bezorgd absoluut een aanrader!

Mennenga
7 oktober 2021

Deze keer helaas minder goed dan dat we gewend waren. Vlees van de spareribs viel goed van het bot, maar was droog. Patat was niet erg warm en slap. Sla bij in het warme eten vervoerd, ook jammer dat er niet iets van een dressing door zit, beetje karig zo met droge ijsbergsla. Pasta was wel goed, tiramisu kan wat beter, mag wel wat meer room). Bezorging iets te laat, maar oké. Vriendelijke bezorger.

Diane
7 oktober 2021

Het eten was best lekker, maar niet echt warm. Het zou om 18.30 uur klaarstaan, ik was er, maar was nog niet klaar. Er werd gezegd door een mevrouw dat het bijna klaar was. Het was erg druk. Geen probleem ik wacht wel even. Waarschijnlijk heeft het toen nog een tijd op mij staan wachten, want om 18.45 uur kreeg ik het pas mee. 2 minuten later was ik thuis, maar het was lauwwarm. Dat is niet fijn. In het verleden eens 1,5 uur op een bezorging zitten wachten, dus heel lang niets gehaald/besteld hier. Maar dit wordt niet snel weer iets bestellen.

Ellen B.
7 oktober 2021

Wat een heerlijke pasta weer en echt heel erg warm, zelfs beter dan thuis!

Tekelenburg
6 oktober 2021

Uren van tevoren besteld met een gewenste bezorgtijd van 18.00 uur. Hier is niets mee gedaan en 50 minuten later bezorgd. Door andere afspraken helaas niet samen kunnen genieten van de pizza's. Kortom, geen aanrader.

Sarah
5 oktober 2021

Het was prima. Eten was warm, op tijd bezorgd en het smaakte heerlijk.

Van Heusden
5 oktober 2021

Prima pizza's, jammer dat ze 20 minuten later dan afgesproken bezorgd werden

Rolf
4 oktober 2021
Wiegersma zeevishandel
4 oktober 2021

Zoals gewoonlijk, prima eten en bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
3 oktober 2021

Pizza was vergeten. Later bezorgd en toen was de pizza helaas koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Smits
2 oktober 2021

In tegenstelling van eerdere ervaring was het eten te veel afgekoeld/ koud. De pizza moest eerst weer in de oven om op temperatuur te brengen. De spareribs waren prima van smaak , maar ook al te veel afgekoeld. De patat was klef/ nat en te veel afgekoeld, niet meer lekker dus. De bezorging was te laat , maar verder prima. De volgende keer kan ik het beter ophalen, dan is het tenminste warm. Als je ook nog moet betalen voor bezorging en iDeal verwacht ik ook ook dat het eten op goede temperatuur en smakelijk (patat) bezorgd wordt.

Rogier
2 oktober 2021

Goeie pizza , bodem beetje ‘chemisch’ deeg. Met als van NY Pizza. Rare substantie.

Lizanne
2 oktober 2021

Ze vonden de pizza’s erg lekker. En er werd opgemerkt dat deze pizza’s veeeel lekkerder zijn dat andere pizza’s via thuis bezorgt. Dus complimenten!

Smit
1 oktober 2021
Wim
1 oktober 2021

Broodje shoarma besteld. Inclusief bezorgkosten is de prijs aan de hoge kant, maar daarin tegen krijg je voldoende vlees. Ik kreeg daarbij ook nog een extra pitabroodje. Ik weet niet of dit standaard is, maar kwam goed uit bij de hoeveelheid vlees. Shoarmavlees was ook lekker gekruid. De bezorging was met een half uur

Alexander Setoebun
30 september 2021

Was weer voortreffelijk !

M.M.
30 september 2021

Heerlijke pizza, zoals we kennen van Pizzeria Michael! Het brood met kruidenboter viel wat tegen. Wij verwachtten een echt brood. Daaronder verstaan wij toch iets anders dan 'kaal gebakken pizzadeeg', dat meer lucht dan brood is. Daarvoor is €4,50 dan best een hoge bijdrage. Los daarvan hadden we een prima avond met een lekkere pizza.

Venb
29 september 2021
Pien
28 september 2021

De pizza was heerlijk. We hebben alleen ruim een half uur op onze pizza moeten wachten.

Bas
28 september 2021
Martina
26 september 2021

Weer lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Slaats
26 september 2021

Super lekker Klein puntje kritiek , had pizza met asperges en er lagen er twee op ( beetje weinig )

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
26 september 2021

2 pizza's en kipschotel besteldt. Deze vrijdag waren ze op tijd. (De vorige keer moesten we er achter aan bellen en kwam het een uur later) Pizza's waren goed. Kipschotel was opzich goed maar de portie had wat groter mogen zijn.

Wouter
25 september 2021

Stipt op tijd! Het was weer heerlijk!

Gerdo
25 september 2021

Prima kwaliteit en verrassend snelle bezorging. 17.15 besteld en 17.45 geleverd.

MR
25 september 2021

goede pizza, snelle bezorging en (daarom) voor herhaling vatbaar

Jelmer
24 september 2021

Friet was erg lekker! Goed gekruid. Sausjes waren vrijwel perfect! Kapsalonvlees was best vet en erg dik. Ik ben gewend dat het vlees wat dunner gesneden is. Voor de rest erg lekker!

Nancy
23 september 2021

Het was weer heerlijk de spareribs !

Wim
22 september 2021

Pizza’s waren weer erg lekker. Duur van bezorging blijft een punt van aandacht

Bas
21 september 2021

Een perfecte pizza. Nr 29. Hulde aan de bakker en crew. Top. Tot de volgende

Alexander Setoebun
21 september 2021

Spare ribs en kipschotel besteld (30min) en het was weer top ! 👍😋

Laurens
20 september 2021

Heerlijk eten. Bezorger te laat

Ria
20 september 2021

Makkelijk, snel en correct

Niels
20 september 2021

Prima pizza, was alleen een half uur later klaar dan gecommuniceerd

Suus
19 september 2021

Lekker en goed eten!! Eten was er op de doorgeven tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corrie
19 september 2021

Goed

Nicolien
18 september 2021

Altijd heerlijk of je nu daar eet of laat bezorgen 👍 service

Smit
17 september 2021
Danny
17 september 2021

Kwaliteit vond ik al goed. En deze keer was de bezorging ook op tijd.

Nienke
17 september 2021

Na 1,5 uur eindelijk mijn bestelling ontvangen. Bezorger stond bij een ander adres, waar gelukkig niet open gedaan was. Nadat er contact was opgenomen (bestelling was inmiddels koud, dus werd er nieuwe gemaakt) waren ze er redelijk snel. Het vlees was veel te ver gegaard en minder saus dan normaal. Helaas was het dit keer minder dan wat we normaal van hun gewend zijn. Jammer!

Hanneke Bastiaan
16 september 2021

Alle gerechten waren heerlijk en warm

Herma
13 september 2021

Heeerlijke mosselen en risotto!! Bezorging prima en mooi op tijd..ga zo door:)

Marcel
12 september 2021

Zelfs op zondag volgens precies op tijd! En de pizza’s waren heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
12 september 2021

Gewoon weer top super heerlijke pizza’s en super snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelle
12 september 2021

Heerlijke pizza’s met name de margarita is om je vingers bij af te likken. Precies op tijd bezorgd, ik had wel ruim op tijd besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
12 september 2021

Absurd snel bezorgd. Vrolijke bezorger Ali was na exact 10 minuten (!) aan de deur met de bestelling. En dat op een zondag... Complimenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ricardo
12 september 2021

Grote kapsalon was praktisch koud. Zat op de bodem een gigantische hoeveelheid salade, waardoor de rest van de kapsalon echt weinig was. Voor het geld wat er voor betaald moest worden inclusief de bezorgkosten vond ik het echt belachelijk! Ben ook erg benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden .

Anne de Groot
11 september 2021

Heerlijk warm, goede kwaliteit (ribs, pizza en frietjes allemaal heerlijk), tot op de minuut op het gevraagde tijdstip gezorgd. Wederom een goede ervaring!

Erik
11 september 2021

Supersnel en superlekker. Volgens de mail duurde de aflevering ca. drie kwartier (vrij normaal op een vrijdagavond) maar in werkelijkheid waren het nog geen twintig minuten..

Schuiling
10 september 2021

Zoals altijd, alles goed voor elkaar👍🏽💪🏽

Alexander Setoebun
8 september 2021

Spare ribs waren weer lekker ! 👍👌

Natalie
8 september 2021

Erg lekkere pizza!

Ellen
7 september 2021

De pizza was heerlijk en goed warm!

Anne-Els Ekker
4 september 2021

Zeer lange wachttijd en zo goed als koude pizza.

René
4 september 2021

Al vaak in het restaurant gegeten, maar ook vaak besteld, altijd lekker en keurig geleverd, strak rond de afgesproken tijd.

Oostervelt
3 september 2021

Veel te laat. Ander half uur te laat en dan bestel je met extra asperges krijg je weinig

Marieke
3 september 2021

De lekkerste pizza's van Zwolle

Matthijs
1 september 2021

Geweldige pizza’s!

Kirsten van Diepen
1 september 2021

3 kwartier te laat en koud bezorgd

Susanne
29 augustus 2021

Ik had een pizza Hawaï besteld zonder kaas, maar met salami. Helaas was de ham er ook af gehaald. Volgende keer hopelijk helemaal goed, want de pizza’s zijn heerlijk!

Anoniem
28 augustus 2021
Anoniem
28 augustus 2021

Eten is prima maar bezorging zeer slecht

Harold
28 augustus 2021

Heerlijke snelle service van super warme en verse gerechten

Jeanette
28 augustus 2021

Hoewel ik het verkeerde adres had doorgegeven werd de bestelling zonder problemen nogmaals op het juiste adres bezorgd. Warm!

Henk
27 augustus 2021

Bezorgtijd veel korter dan eerder aangekondigd en prima kwaliteit. Hier ga ik vaker bestellen

Wim
26 augustus 2021

De spareribs waren weer overheerlijk en tot onze verrassing met 40 min. bezorgt

Karin
25 augustus 2021

Helaas was het eten niet naar wens. Normale en vegetale lasagne besteld maar we proeften niets meer dan kaas, verder was de substantie daardoor lastig te eten met alle slierten kaas.

Wim
25 augustus 2021

De bestelling van pizza's is uitstekend geregeld. Alles mooi op tijd zoals aangegeven. En uiteraard heeft de pizza heerlijk gesmaakt.

Paul
24 augustus 2021

In een woord weer HEERLIJK!!!

D.
22 augustus 2021

Super goed, Beste pizzeria in Zwolle. Aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
22 augustus 2021

Wij hebben de spareribs ( pittig ) besteld en afgehaald. Die waren weer super lekker. Helaas zijn er problemen met bezorgen en afhalen (veel later dan gepland) maar de smaak maakt veel goed. 😄

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jet
22 augustus 2021

Vaste klant, altijd heel goed, maar deze keer was de pizza koud, leek wel alsof die 45 min uit te oven was geweest. Heel erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
22 augustus 2021

2uur na bestelling werd het pas bezorgd, hebben ook nog 2x gebeld.

Ilona
22 augustus 2021
Rorije
22 augustus 2021

De kwaliteit van de bestellingen van pizzeria Michael is top. De levering van gisteren was echter bijna anderhalf uur later dan zij hadden aangegeven. Dat hadden ze ook even kunnen melden. Je geeft immers je telefoon Nr. Op

Eline
22 augustus 2021
Heidi
22 augustus 2021

Wachttijd helaas erg lang, pizza’s waren heerlijk!

Rutger
21 augustus 2021

Prima pizza maar bijna 2 uur wachten is veel te lang

M vd meulen
21 augustus 2021

Goede kapsalon zeer goed over te spreken

M.M.
21 augustus 2021

De ingrediënten van de twee pizza's waren door elkaar gehusseld. Wat op de ene pizza horde, zat op de andere en vice versa. We hadden daarmee niet de pizza die we besteld hadden. We hebben desalniettemin genoten van het eten.

Westerhof
20 augustus 2021
Miriam
19 augustus 2021

Snel bezorgd, goed warm en lekker!

Nifré
19 augustus 2021

Snel bezorgd en heerlijk eten 💯🔥🤩

W.MEIJER
18 augustus 2021
Paul
18 augustus 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten van onze bestelde pizza’s precies volgens de voorgestelde tijd bezorgd👌

Cindy
17 augustus 2021

Heerlijke pizza's, rijk belegd en alle smaken in balans. Bij aflevering waren de pizzza's ook nog lekker warm. De bezorger was er exact op de afhesproken tijd

W vd E
16 augustus 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk!👌🏻😋

Klaasjan
16 augustus 2021

Je moet wel lang wachten, maar dat is keurig aangegeven bij de bestelling. Het eten is goed en erg lekker.

A.
16 augustus 2021

Eten is keurig bezorgd op de aangegeven tijd. Eten was erg goed. Eén kritisch puntje. Bakjes Döner kleiner formaat gebruikt t.o.v. vorige keer. Dus minder voor hetzelfde geld. Is dit blijvend of waren er geen andere bakjes voorhanden? Verder was de kwaliteit weer als vanouds.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
15 augustus 2021

Deze keer een slechte ervaring helaas. Na 1,5 uur gebeld waar mijn bestelling bleef. Bleek door een foutje nog niet gemaakt. Dat kan gebeuren, maar toen deze alsnog kwam zat er ook geen rucola op mijn rucola pizza en geen enkele vorm van excuus. Dat is niet erg klantgericht wat mij betreft.

Vlieger
14 augustus 2021

De pizza was prima. Ik kom zeker terug.

Diederik van Hogendorp
14 augustus 2021

Online besteld en aangegeven dat ik bestelling om 19:00 besteld wou hebben. Bevestigingen niet op tijd gezien; maar daar stond 18:00. Gebeld, er was niks mogelijk want de bezorger was al onderweg. Eten was er al om 17:30. Eten was verder prima naar klantvriendelijkheid kan beter.

Harm Jan
14 augustus 2021

17:25 besteld en 17:41 bezorgd lekker snel en heerlijk gegeten!

Peter-paul
13 augustus 2021

Eten was lekker. Op tijd bezorgd. Alleen mijn bestelde dessert zat er niet bij.

Jac
12 augustus 2021
Jan Willem
12 augustus 2021

Nu het adres wel snel gevonden dus heerlijke warme pizza . Goede smaak en verse groente.

Julia
11 augustus 2021

Was super lekker! Top gedaan!

Jan
11 augustus 2021

Dit is de tweede keer dat ik laat bezorgen en het gaat weer verkeerd ik bestel op tijd maar het wordt te laat geleverd moet weer een half uur wachten . Jammer jammer jammer

Ozdemir
10 augustus 2021

Pizza was koud en aangebrand!

Edwin
10 augustus 2021

Pizza’s waren goed. Helaas bezorging helaas veel later dan eigen opgave.

Ed
8 augustus 2021

Lekkere pizza’s!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
8 augustus 2021

Zoals altijd iets op aan te merken .op tijd bezorgd meer dan genoeg voor 2 personen .en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniël wilmink
8 augustus 2021

Normaal vind ik jullie pizza’s echt geweldig!dit keer was de bodem verbrand en daardoor was de pizza gort droog. Zonde

M.B.
7 augustus 2021

Heerlijke pizza en sparibs. bezorging werd helaas ivm drukte 35 minuten later. Na een belletje een vriendelijke dame gesproken die mij netjes te woord stond en excuses aanbood.

Anoniem
6 augustus 2021
GIlroy
6 augustus 2021

Eten was prima, maar dat de online fooi niet naar de bezorger gaat vind ik toch wel een dikke tegenvaller. Fooi voor de eigenaar? Dat kan echt niet. Kortom geen fooi meer via de website maar wel aan de deur.

Stefan
3 augustus 2021

32 minuten te laat. Pizza was koud maar een wel lekkere smaak. Misschien iets minder bestellingen aannemen om vertragingen te voorkomen?

Wolterink
1 augustus 2021

Het eten was heerlijk, grote porties. Werd wel bijna een half uur later dan afgesproken bezorgd

Kjelf
31 juli 2021

Heerlijke pizza’s! Zou het iedereen aanraden!

Mariska
31 juli 2021

Heerlijke pizza’s!👍

Henrike
30 juli 2021

Het eten is altijd prima in orde, alleen moet je geen honger hebben op het moment van bestellen, want de bezorgtijd is meestal langer dan gehoopt. Voor de rest zeker een aanrader!!

Marco
30 juli 2021

Super lekker gegeten, helaas een half uur te later dan besproken bezorgd.

Nienna
30 juli 2021

Pizza's zijn lekker, maar ze zijn nog nooit op tijd bezorgd of op tijd klaar geweest als we ze afhaalden. Vaak een half uur vertraging. Erg jammer.

Herma Wiersma
28 juli 2021

Heerlijk gegeten, Levering was wel 15 minuten te laat. Zal wel door de drukte komen. Bij ons (oliebollenkraam) moet je ook wel eens wachten. :-)

Kirsten
27 juli 2021

Goeie pizza’s. Lekkere bodem en rijk belegd met echt verse ingredienten. Hou wel je mail in de gaten, want de tijd die je kiest voor ophalen/bezorgen blijft niet altijd hetzelfde wanneer het wordt bevestigd..

wim wiegersma
26 juli 2021

Het was weer prima!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ben
26 juli 2021
AV
26 juli 2021

Pizza Santa Lucia speciale, heerlijk deze pizza kan ik iedereen aanbevelen. Goed belegd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ramon
25 juli 2021

Heerlijk gegeten, nog lekker warm en precies op de aangegeven tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
25 juli 2021

Bezorgtijd stond op een uur. Prima, het is ten slotte zaterdagavond, dus het zal wel druk zijn. Na 1,5 uur wachten maar bellen; 'ja, ze komen er nu aan! Excuses voor het ongemak'. Na 2 uur weer bellen 'Ja, ze rijden nu echt weg! Excuses!' We hadden na 2 uur en 15 minuten pas onze pizza's, terwijl mijn huis 5 minuten weg is voor de bezorger. Ze waren wel lekker, iets aan de koude kant, maar goed te doen. We hadden natuurlijk ook honger na zo lang wachten. Kwaliteit is goed. Bezorging en klantvriendelijkheid is flut. Wees dan eerlijk tegen je klanten als het langer duurt en zeg niet steeds dat ze 'nu' weg gaan..

Lotus
23 juli 2021

Pizza Romantica! Heeel lekker, snel bezorgd en warm!!!

AV
23 juli 2021

Spareribs pittig, heerlijk lekker mals

Willem Sebel
22 juli 2021

Na mijn laatste recensie die niet zo positief was, deze keer weer 1 omdat het zoals zo vaak, supersnel, heet en heerlijk. Zo blijven we nog lang bestellen !

Pia van der Burg
22 juli 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was prima op tijd. Alleen de buitenkant van de calzone vonden we wat te donker(niet opgegeten) maar de inhoud was heerlijk ! De volgende keer bestellen we weer bij jullie !

N.
21 juli 2021
Anke
21 juli 2021

Prima pizza's, in onze beleving veel beter dan die van de grote pizzaketens. Het is vaak wel even afwachten of de bezorging op het gewenste moment komt. Onze ervaring is dat het vaak later komt. Voor ons wel eens een reden geweest om de pizza's zelf op te halen.

Koster
20 juli 2021

Pizza Bomba: lekkere volle pizza met veel smaak, groente, vlees en vis. Ook erg netjes de korting op dinsdag.

anoniem
20 juli 2021

Eten was HEERLIJK en stipt op tijd!!!

Timmer
20 juli 2021

Moest 1.5 uur wachten op de pizza. Hij was warm, maar smaakte als elke andere pizza, niet bijzonder. Derde keer dat ik bij een bezorging lang moest wachten.

Simon
19 juli 2021

Pizza's waren lekker en goed warm bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karen
18 juli 2021

Lekkere pizza's, snelle bezorging. Weinig vegetarische opties. Ik kan via de website wel mijn eigen pizza samenstellen, maar dan ben ik al snel duurder uit. Je kunt nergens aanvinken "zonden ham/vlees".

An
18 juli 2021

Lekkere Pizza’s, spaghetti grote portie. Jammer dat je nu online besteld, komt er weer een 0,25 euro bovenop we betalen voor Westenholte ook al 2,00 euro bestel kosten. Maar verder prima kwaliteit.

Dinie
16 juli 2021

Heerlijke spareribs, goed gekruid. En snel, op tijd en heerlijk warm geleverd. We hebben er van genoten.

Alex
14 juli 2021

Pizza was heerlijk jammer dat je dan maar 1 bakje knoflook saus krijgt terwijl ik toch echt een extra bakje had besteld en betaald.

Dave
14 juli 2021

Ik had aangegeven of het eten om 18.00 bezorgd kon worden, vanwege de drukte kreeg ik te horen dat ze nog bezig waren met mijn bestelling. 3 kwartier later pas werd het eten bezorgd. Ik had mijn telefoonnummer bij de contact gegevens aangegeven. Daarom zou het goed zijn voor de volgende keer dat ze even de moeite nemen om je te bellen, dat je bestelling vertraging oploopt.

Caro
13 juli 2021

Zalige pizza’s Prachtig op tijd

Klein Zandvoort
13 juli 2021

Ondanks het plaatsen van de bestelling om 15.00.smiddags kwam de pizza toch een half uur te laat. Duidelijk aangegeven geen ananas te willen, zat er toch op. Uit coulance vooraf een kleine fooi gedaan omdat ik weet dat klanten altijd sleutelen aan een pizza en dit niet wordt gewaardeerd. Kortom niet op tijd en niet aan vraag voldaan.

Femke de Jong-Smits
13 juli 2021

Het eten was lekker. Maar de levertijd is echt elke keer dramatisch. Wel een tip om daar wat aan te doen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

n v t
13 juli 2021

eerste keer besteld. Prima pizza en betaalbaar. Bezorging op een dinsdag avond liet 1 uur en 45 min op zich wachten zonder even een berichtje. Had het netjes gevonden als er even gebeld was of als er iets van een Desert ofzo bij de bestelling gedaan was als goedmakertje.

Martina
13 juli 2021

Salade was lekker knapperig en de frites zoals altijd lekker en heerlijk gekruid.

Ton
12 juli 2021
MK
12 juli 2021

Lekkere spareribs gegeten. Goede smaak en zeker aan te bevelen. Jammer dat jullie salade niet in een aparte verpakking bezorgen. Deze was door spareribs behoorlijk warm geworden 😞. Bestelling kwam 15 min later dan aangegeven.

René
10 juli 2021

Eten is prima levertijd wordt bijna nooit waargemaakt. Mag je na meer dan een uur wachten weer bellen en dan heb je het met 15 minuten.

CS
9 juli 2021

1 uur en een kwartier gewacht. Voor een pizza die niet eens heel lekker was. En mosselen die een hele tijd in een hoekje hebben gestaan. :(

A.A
9 juli 2021

Tot 2x toe bij de bestelling van de t bone erbij geschreven doorbakken en vandaag goed doorbakken. Maar bij het eten bleek dit niet zo te zijn.

PeN
8 juli 2021

18.00 uur gevraagd voor de levering 18.35 geleverd.

Bos
8 juli 2021

Kwaliteit goed. Bezorging goed. Alle andere slecht. 17:41 bestellen 18:45 bezorgen.19:10 uur nog niets. Bellen, oeps, we beginnen er direkt aan. 2 uur later bezorgd. Laat maar, nooit weer.

Rob
6 juli 2021

Lekkere pizza, idem bakje shoarma en hoewel de patat wat slap wordt kun je daar niet veel aan doen en zijn ze wel lekker.

Ria Janssens
5 juli 2021

De bestelling kwam een kwartier eerder dan de geschatte levertijd. OK dus.

Fledderus
3 juli 2021

Heerlijke pizza's, niet vet en mooi op tijd bezorgd

Jan
2 juli 2021

Zeer goede kapsalon prima

Harold
1 juli 2021

Wederom in een woord “geweldig”

De Jong
1 juli 2021

Heerlijke pizza maar we hebben er bijna 2 uur op moeten wachten, dat is echt veels te lang voor een donderdag avond.

Hans
1 juli 2021

Het blijft prima bij deze pizzeria en dat is op zich wel knap na al die tijd al prima eten serveren.

Netters
1 juli 2021

30 minuten te laat, vorige keer toen we bestelden ook. Kwaliteit is niet meer zo goed als dat we gewend waren. Friet weinig gekruid en net niet knapperig. Spare ribs matig, veel kleine botjes en losse stukjes.

Klaassen
30 juni 2021

Altijd te laat, echt altijd, maar eten is fantastisch daarom bestel ik weer

Remco
30 juni 2021

Bezorging was mooi optijd. Alleen jammer dat ipv extra tomatensaus er stukken tomaat op de pizza zaten. Hier hou ik helemaal niet van, dat verpeste voor mij persooonlijk de smaak jammer genoeg.

Ellen Bossink
30 juni 2021

De spaghetti was echt super warm en lekker! De tiramisu was heerlijk....als ik dan al moet klagen ;-). Die had van mij veeeeeel groter gemogen.

van Dam
30 juni 2021

Het was weer heerlijk. Bezorging was netjes en goed.

Corrie Vis
29 juni 2021

Pizza's waren op tijd en warm bezorgd en weer super lekker!

Sjak
29 juni 2021
Hendrick en priscilla
29 juni 2021

Zeer goed en erg lekker

Wiegersma zeevishandel
28 juni 2021
Rene
27 juni 2021

Spijtig dat juist vandaag het eten niet zo goed was als dat ik gewend ben van Michael. Patat was ontzettend slap en niet gekruid, spare ribs waren enkele net zoals soepvlees ( droog ) en kleine stukjes bot + stukken tegen het zwart aan. Bezorging duurde 1 uur en 30 minuten. Echt dat had ik niet verwacht...porties waren gelukkig kleiner dan normaal want vond het niet Top. Jammer michael volgende keer beter je best doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

***
27 juni 2021

De pizza’s zijn prima. De bezorging is ronduit slecht. De pizza’s worden altijd te laat bezorgd, terwijl de bezorgafstand nog geen 10 minuten is.

Hendrick en priscilla lubbers
26 juni 2021

Zo als altijd heerlijk en op tijd maar 1 kleine puntje pizza kwam wel wat kouder aan de andere keer was de pizza warmer verder alles goed

Irma
25 juni 2021

Heb nu een paar keer hier besteld. Ze zijn altijd later dan het aangegeven tijdstip maar dat vergeten we altijd weer als we het eten hebben. Want de spareribs zijn echt top!!

Mw
24 juni 2021

Zoals een pizza hoort te zijn.

Teresa Zelaya
23 juni 2021

Mag wel wat warmer

Vels
23 juni 2021

Pizza was goed. Alleen bezorging was minder. Na 1,5 uur gebeld, pizza was nog niet gemaakt. Uiteindelijk twee uur later na bestelling werd de pizza bezorgd.

Ineke
22 juni 2021

Om 17.00 uur pizza besteld op een dinsdagavond en pas rond 19.00 uur geleverd. Terwijl aangevinkt was om zsm te bezorgen. Erg lang wat mij betreft op een doordeweekse avond. Achteraan gebeld en hij zat net in de oven, maar uiteindelijk duurde het nog een half uur voordat de bezorger (weliswaar met een mondelinge excuses) voor de deur stond. De pizza zelf was heerlijk, maar de langdurige bezorging maakt dat wij niet snel weer zullen bestellen.

Kil
22 juni 2021

Ruim 1 uur en drie kwartier op eten gewacht en dit is tevens niet de eerste keer.

Hassink
22 juni 2021

2,5 uur wachten met hongerige kinderen is echt te lang ook wanneer het druk is

Willem Sebel
21 juni 2021

In tegenstelling tot alle andere keren waren de pizza’s te laat en lauw. Toen ik belde dat waar de bestelling bleef, kreeg ik te horen dat er een scooter kapot was gegaan, toen ik vroeg of de pizza’s dan nog wel warm waren kreeg ik te horen dat ze zeker nog warm zouden zijn. Helaas was dat niet het geval. Volgende keer maar even nieuwe maken en bellen dat ze nog wat later komen

Greta
20 juni 2021

2 uur wachten op bezorging, sorry hoor, maar dat vind ik veel te lang. Gemiddelde wachttijd van 1,5 tot 2 uur. Het eten zelf is prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Job Verhagen
20 juni 2021

Om 1700 besteld uiteindelijk rond half acht de helft van de bestelling gekregen. Ik moest zelf om 1945 weg en kon dus helaas niet avond eten. De spareribs werden uiteindelijk na gestuurd rond 2000 man wat een drama zeg. Geen excuus of uitleg of belletje niks. Moest er steeds zelf achter aan, dat terwijl de totale bestelling wel 60€ was.

Stel
20 juni 2021

We hebben het bedrijf nog een keer het voordeel van de twijfel gegeven, maar dit was nu echt de laatste keer! Hoe lekker de pizza's ook zijn, zo slecht is de bedrijfsvoering rondom bezorging ofwel tijdigheid. Er kunnen niet steeds excuses worden aangeboden. Het lijkt ze niets te doen eigenlijk, een luxe probleem? We verkopen toch wel etc.. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt, of een bedrijf belt als de afspraak niet nagekomen kan worden of he begint er gewoon niet aan. Wij hebben tot 3x toe moeten bellen uiteiindelijk hadden we een uur later de 4 pizza's met als excuses het is erg druk. Hoe vervelend ook voor deze koeriers! Dit bedrijf zou geen bezorgdienst moeten willen zijn. Alleen afhalen gaat ze beter af. Ook in het restaurant zelf hebben we meegemaakt dat we zo lang moesten wachten. Ze hebben het proces rondom tijd afspraken nog nooit op orde gehad en het lijkt het ook niet te gaan worden. Ons zijn ze kwijt!

Denny Wolf
19 juni 2021

Bestelling kwam laat tov de inschatting, dat is opzich geen probleem alleen was mijn pizza er niet bij. De bezorger baalde zichtbaar en ging terug om daarna mij de missende pizza koud af te leveren… dit was voor mij een eerste en wat mij betreft laatste bestelling bij Michael. Je betaald duur maar krijgt zeker geen waar voor je geld.

Anoniem
19 juni 2021
Paul
18 juni 2021

In één woord weer geweldig!!

roland mees
17 juni 2021

lekkere pizza's, en wat een uitvinding die 3-potige deksel hooghouder die midden in de pizza staat. Vraag: zou die van een ander materiaal dan plastic gemaakt kunnen worden?

Wiegersma zeevishandel
15 juni 2021
Corrie Vis
15 juni 2021

Weer super lekker pizza gegeten vanavond. Goede service, op tijd en goed warm geleverd.

vH
15 juni 2021

Voor de 1e keer besteld: heerlijke pizza's, wat een verschil met de landelijke pizza ketens. Jammer dat we ruim een half uur moesten wachten op de bezorger. Dat zal een volgende keer vast beter gaan.

Ronald
15 juni 2021

Lekkere gekruide frieten erbj

SZ
14 juni 2021

Levering duurde lang, pizza was niet echt warm maar normaal. En dat terwijl bezorg afstand 10 minuten is.

Paul
14 juni 2021

Het eten was weer heerlijk en zeer snel bezorgd gewoon top maar dat is eigenlijk altijd bij Micheal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onbekend
13 juni 2021

Heerlijk gegeten, en een onwijs snelle bezorging binnen 30 minuten. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
12 juni 2021

👍