Bewertungen von Pizzeria Michael Zwolle
Neue Beurteilungen
Mariette
Was weer heerlijk! Dankje wel michael
Els
Wat een toppizza!
J.B
Pizza’s waren bezorgd na 1 uur en 45 min om 19:15. Jammer dat er niet even is gebeld om door te geven dat het druk is gezien er een kinder pizza bij zat. Bodem van de pizza was een beetje smaakloos , toppings prima.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jose Gensen
Als je voor een bepaalde tijd besteld verwacht je ook dat het rond die tijd de bestelling aan komt. Ik belde een een half uur later dan dat de pizza's verwacht zouden worden. Toen kwamen de pizza's net uit de oven 50 minuten later dan verwacht werden de pizza's bezorgd. Dus qua tijd op bezorging mag echt beter! En neem dat ook serieus! De pizza's zelf waren goed. En over de dame aan de telefoon ook geen klachten. Bezorger zelf ook niet. Die waren vriendelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Posthuma
Snel bezorgd & Het was heerlijk, tot de volgende keer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Zyn
Bezorging was met 20 minuten later en de pizzas waren niet zo warm meer. Het beleg kon wel wat meer maar verder smaakte de pizzas wel
Cor
Besteld om 18.07. Mail ontvangen met verwachte levertijd van 19.15. Om 19.30 maar eens gebeld, keuken is er mee bezig. 20.04 eindelijk bezorgd. Pizzas waren nog goed warm en smakelijk, zoals altijd. Maar een levering van bijna 2 uur is ver beneden peil. Als jullie het niet aankunnen, stop dan met aannemen van bestellingen. Snap gerust dat het zaterdagavond is, dat men iedereen wil bedienen en een goede omzet draaien, maar houdt het reëel. Als het leveren meer dan een uur kost, meldt dat aan de klant. Vóórdat de bestelling geplaatst wordt ipv de klant maar te laten wachten. Volgende x dat we weer eens pizza willen, zal het niet snel meer bij jullie zijn.
Esther
3 pizza's bestelt en deze keer viel het tegen en dat is jammer want meestal smaken de pizza's prima. 1 pizza had veel zwarte stukken aan de bovenkant en ook de bodem was erg donker en daardoor smaakte de pizza niet lekker. Daarnaast leek de bodem van de pizza's dikker en minder lekker dan normaal en smaakte daardoor goedkoop. Ook was er een fout met de topping gemaakt en is pizza nr. 27 met asperge gemaakt in plaats van artisjok. Jammer.
Sandra
Snelle bezorging en de Shoarma is van "Top kwaliteit"
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Bjorn
Prima maaltijd, zoals altijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
D Groot
Noëll
Je besteld 1 pasta en je kunt er 3 dagen van eten. Overigens enorm goede pasta.
Jarno van Dijk
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Voor mij nog steeds de lekkerste shoarma met de heerlijke rode saus en overheerlijke kipfilet met ui, paprika en champignon!! Kortom; Aanrader.
Alma
Thea
Keuze is er reuze bij Pizzeria Michael Zwolle. Heerlijk vers en warm bij super snelle bezorging! Echt een aanrader!
Hans van Velzen
Prima pizza’s, goede prijs/kwaliteitsverhoudingen en redelijk vlot bezorgd.
Hendri
Sinds een tijdje bestellen we hier, omdat het echt heerlijk is. Maar het valt de laatste tijd op dat de hoeveelheid vlees beduidend minder is dan het altijd was, meer sla dan vlees. Dat is wel erg jammer.
Jan
Heerlijke pizza’s en vlotte levering en goede bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Lydia
De bezorging was bijna een half uur te laat (bij afhaal zijn ze eigenlijk ook altijd te laat). Vriendelijke bezorger. Niet de hele bestelling ontvangen, dit werd na een belletje direct nabezorgd. Pizza’s zelf waren vrij vettig, oké qua smaak. Zal niet snel weer bestellen.
M. Oosting
Dwayne
Zoals altijd heerlijk! 10+++
Perry
Op tijd warm en weer lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Karin
Voor de prijs van de zalm carpaccio mag er wel wat meer zalm aan toegevoegd worden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
X
Vlotte levering en smaakte prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kloosterman
JJ
Pizza was wel lekker, maar bijna koud geleverd. Dit vond ik erg jammer. Ik had tips gekregen dat dit een goede pizzeria zou zijn, maar mijn ervaring op basis van deze bestelling is niet best. Er kwamen 2 bezorgers met veel herrie aanrijden. Ben naar beneden gelopen, maar kwam hem in het trappenhuis tegen met helm op. Dit zou voor sommige mensen vervelend kunnen overkomen. Eigenlijk heb ik spijt dat ik hen een fooi gaf toen ik erachter kwam dat de pizza zo goed als koud was. Misschien een volgende keer beter, maar deze keer jammer van mijn geld.
Hans Huisman
Altijd goede pizza’s, goede kwaliteit, goede temperatuur en snelle bezorging.
Syara
Bestelling was niet goed er moest geen sla bij de kapsalon en de bezorging zou kwart voor 6 zijn en kwam half 6 al de kapsalon was half aangebrand en smaakte daarom niet zo lekker
S.
Ellen
De spareribs en pizza hadden we dit keer besteld om af te halen. Het stond bij afhalen al klaar en op verzoek extra verpakt om het goed warm te kunnen houden want we waren nog eventjes onderweg. Ook afgehaald is het heerlijk!
J.S.
Bestelling stipt op tijd klaar. Contant was helder; ‘gepast’, zag ik ter plekke, maar slaagde bij toeval. Pizza ‘Vegatariana’ was helemaal prima, maar voor ons iets te pittig; peper? Kwestie van smaak uiteraard.
Kenneth
Beste spareribs van Zwolle!
Marv
Bezorger was iets te vroeg , gelukkig waren we al wel thuis . De lasagne was heerlijk en nog goed warm
Stein Jansen
Eten was gister stukken minder als alle andere keren. En qua bestelling klopte het ook nog niet
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Bergies
Albert pierik
Het was weer lekker zo als altijd ik heerlijk lopen smullen
Peter
Paul
Top!!!
Simone van Ruth
Pizza was lekker, brood met kruidenboter was slap doordat het warm in een zakje wordt gedaan waar weer een plastic zakje omheen zit. Daardoor ontstaan condensdruppels die het brood zacht en vochtig maken. Jammer. En dat het ruim 5 kwartier moet duren om 1 pizza en 1 brood met kruidenboter te bezorgen op 1 kilometer afstand, vind ik echt te lang. Het meisje dat bezorgde was heel aardig, zij kan er niks aan doen, maar de wachttijd is gewoon te lang.
Ron
een van de betere pizza s in Zwolle. Aanrader!
W.Lode
Smaak was prima alleen was het eten niet warm.
Deborah Hollander
Bezorging prima qua tijd. Smaak is goed ,maar pizza was lauw waardoor de randen erg taai waren. Erg jammer want kost behoorlijk wat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
jannie baarslag
D
Snel bezorgd alles lekker warm en gewoon goed zoals altijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Chris
Op tijd geleverd , goede porties en eten was weer lekker
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
W.A.
Het bezorgen mag wel meer op tijd lopen met de opgegeven tijd dat men komt. Verder dikke plus het was weer heerlijk
Kirti
Lang geleden dat ik had besteld, maar na 3 jaar.. precies als ik had gehoopt. Heerlijk .! En ook snel. Thanks
JRS
Altijd goed 👍
Marcel Beumer
Het eten van Michaels is altijd top.
M van Rees
Heerlijke spareribs
WimvdV
Lekkere warme pizza’s die bijna op tijd zijn bezorgt
Noordman
Lekker eten zeker een aanrader
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marja
Irma
Het zijn de lekkerste en beste spare-ribs van waar dan ook, elke keer weer, maar helaas gisteravond een beetje te zwart...
Willy Veerman
Lekker warm en zeer goed van smaak.
J. Evertsen
Prima voor elkaar
Annemieke van der Kamp
Heerlijk gegeten en snelle Service.
Hol
Spareribs waren droog. Helaas was ook de knoflooksaus niet meegegeven aan de bezorger en deze zou nog nagebracht worden maar na 10 min wachten was het er nog niet. Jammer, geen goede service.
Pim
Zoals altijd lekker eten! Zeker een aanrader
Hinke Steenstra
Mijn pizza kwam 17.44 en hij was jammer genog niet warm meer
Diederick Groen
Lasagne was al koud en klap op de voorlijk was er geen pizza bij die wel besteld was
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Appie
Sommige spareribs waren te hard gebraden (zwart van buiten)
Van Dijk
Lekkere pizza’s alleen wel dik half uur later bezorgt dan de beoogde bezorgtijd
S.
Marlo
Heerlijke, riante pizzas!
Shirley
Sijtsma
De pizza’s waren taai en zeker niet warm … !!! Erg jammer !!!
Claudia
We hebben heerlijk gegeten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Elke Germers
Jammer dat ik 1 euro extra betaal voor Rucola en er geen Rucola op mijn pizza zit. Verder heerlijke en bezorgen top!
Sus
Fedor
Snel geleverd, alles heel warm en heerlijk gegeten.
B.
Lekker en snel bezorgd
Mariette
Heerlijk weer! Top!!
Cor Bonke
Beek
Pizza's waren vers, warm en lekker. De prijs is minder, pizza's zijn op dinsdag nu al €11,00, prijzen zijn de laatste jaren snel gestegen.
Hans
Wilfred
Wat je ook besteld, het is altijd lekker.
Sytse82
Aanrader om hier te bestellen heerlijk eten en snelle bezorging top!👌
D Groot
Top
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
S B
De types pizza zijn top. Helaas proef je duidelijk dat de ingrediënten niet echt goed zijn. Er ontbreekt gewoon smaak. De salami en pesto zijn opvallend Makro en de kaas tamelijk smaakloos. De bodem is wel best goed. Ik zou echt heel graag een duurdere pizza met meer kwaliteit hebben in Stadshagen; zeker op zo’n mooie locatie als jullie. Zoals La Terra bijv. Oh ja en in de zomer pizza’s altijd voorsnijden zodat mensen lekker in het park kunnen eten, de doos is te zacht als ondergrond om op te snijden als klant!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marion Snijder
Samenstelling van gerechten anders dan andere keren, zo weet je dus niet wat je krijgt Risotto fungi is dus nu met ham en met tomaat, dat hadden we niet verwacht, jammer vorige keren was dit lekkerder
Steve
Eerder bezorgd dan was aangegeven Positief verrast kwaliteit van gerecht zoals altijd TOP !
Peter Zuidberg
Mooie porties eten en lekker warm bezorgd.
WimvdV
Lekker en warm eten en netjes op tijd bezorgd
Jose Gensen
Verwachtte bezorgtijd was 19:30 uur. 22 Minuten later bezorgd. Dat vind ik een aandachtspunt. Als het later bezorgd gaat worden, verwacht ik een stukje communicatie. Verder was de pizza erg lekker en rijkelijk gevuld.
G.Bril
Pizza was koud bij aankomst. Daardoor ook minder lekker. Bezorging was 20 min. te laat.
Wilfred
Het eten is altijd goed. Wat je ook besteld.
Alexander Setoebun
Binnen 25 minuten bezorgd en de spareribs was weer top ! 👍👌
van der veen
De lasagne was allemaal veel te hard. erg aangekoekt in de hoeken en totaal geen saus.
WimvdV
Pizza’s waren weer erg lekker. Bezorging op tijd.
De Vries
D
Goed zoals altijd
Paul
Heerlijk gegeten alles was weer goed bereid en op de afgesproken tijd bezorgd
Post
Tweakwise Pool Squad
Heerlijke Pizza's en bezorging precies op tijd! Niks dan lof!
Kees
Heerlijk gegeten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Janet Vos
Pizza op tijd bezorgd en was nog heerlijk warm. Top service.
Wilfred
Het eten is altijd goed en lekker. Bestel er regelmatig.
Esther
Het was heerlijk! Bsstellinf was niet helemaal goed gegaan maar goede service waardoor ze het hebben opgelost. Aanrader!
F
Super lekker en zoals gevraagd heel snel bezorgd, top!