Bewertungen von Pizzeria Michael Zwolle

Neue Beurteilungen

4.0
Tweakwise Pool Squad
22 Juni 2026

Heerlijke Pizza's en bezorging precies op tijd! Niks dan lof!

Kees
22 Juni 2026

Heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Janet Vos
21 Juni 2026

Pizza op tijd bezorgd en was nog heerlijk warm. Top service.

Wilfred
20 Juni 2026

Het eten is altijd goed en lekker. Bestel er regelmatig.

Esther
20 Juni 2026

Het was heerlijk! Bsstellinf was niet helemaal goed gegaan maar goede service waardoor ze het hebben opgelost. Aanrader!

F
18 Juni 2026

Super lekker en zoals gevraagd heel snel bezorgd, top!

John
16 Juni 2026

Eten is normaal altijd erg lekker. Naar dit is nu de derde keer dat de bijgerechten ontbraken en de bestelling incompleet was. Jammer want in etappes eten bederft de lol.

….
16 Juni 2026

Lekkere pizza, maar bezorging telaat

Van Dam
16 Juni 2026

Slecht belegde pizza. Wel geteld 3 stukjes varkenshaas erop. Jammer! Aangezien die pizza dag ook alweer duurder is geworden

Alet
13 Juni 2026

Eerder besteld, bezorging prima op tijd. Hoeveelheid en smaak … meer dan genoeg en top!

Willy Veerman
13 Juni 2026

Super lekkere pizza, goed van smaak en je proeft de versheid.

G. Schutte
12 Juni 2026

De pizza was niet erg warm

Meike
12 Juni 2026

Heerlijk eten! Altijd goed warm nog! Altijd netjes geleverd!! Ook vaak optijd

AA
11 Juni 2026

Lekker, bedankt

Marcel Beumer
11 Juni 2026

Eten van Michaels is altijd Top

Patrick Pontier
11 Juni 2026

Ruim een half uur later dan verwacht

Ruben
10 Juni 2026

Heerlijke pizza en volgens afgesproken tijd geleverd

Anoniem
2 Juni 2026
Paul
2 Juni 2026
Johanna
31 Mai 2026

Eten was lekker en nog heerlijk warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Agnes
31 Mai 2026

Zou makkelijker zijn als de pizza was gesneden

Salvatore Candela
30 Mai 2026

Goedemorgen, We hebben helaas aanzienlijk langer op onze bestelling moeten wachten dan verwacht. De aangegeven bezorgtijd was 17:55 uur, maar de bestelling is uiteindelijk pas na 20:00 uur geleverd. Omdat de levering uitbleef, hebben wij contact met jullie opgenomen om te informeren naar de status van onze bestelling. Toen bleek dat deze per ongeluk over het hoofd was gezien. Wij begrijpen dat dit incidenteel kan gebeuren. Toch willen we dit graag als aandachtspunt meegeven, zodat soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Met vriendelijke groet, Salvatore

Paul Deen
29 Mai 2026

Het eten was prima, beetje smakeloos was de kapsalon wel. Bezorging duurde echt veel te lang. Hebben er 2 uur op zitten wachten en een uur later dan was aangegeven. Als dit vooraf was aangegeven hadden we zelf wel wat klaar gemaakt.

Dorine Clement
25 Mai 2026

Bestelling gedaan en geschatte bezorgtijd via mail ontvangen. Ruim half uur na die geschatte tijd nog niets ontvangen of gehoord. We hebben gebeld en uiteindelijk nog drie kwartier gewacht voor bestelling kwam. Toen ontbrak er nog nagerecht. Dat werd uiteindelijk snel bezorgd maar of dat helemaal overeen kwam met bestelling weten we eigenlijk niet. Nog een keer bellen ging ons te ver. Lange wachttijd kan, houdt klanten op hoogte als tijd veranderd of er iets mis gaat. Je hebt gegevens gevraagd dus gebruik die dan ook.

Ingrud
24 Mai 2026

Heerlijk eten, zoals altijd! Nette en vriendelijke bezorging!

Karin
23 Mai 2026

Sla is wat saai maar de kip en de champignons waren heerlijk! Snel bezorgd en nog lekker warm en vers

Peter
23 Mai 2026

Verrassend snelle bezorging en weer zeer smakelijk!

Jeroen
23 Mai 2026

Gewoon top! Bij afhalen was de bestelling al gereed op afgesproken tijdstip. Eten van prima kwaliteit!

Vorselman Vorselman
21 Mai 2026

Goed en snel geleverd

Els Hergaarden
18 Mai 2026

Alweer koud eten ontvangen echt niet normaal patat was steenkoud spareribs koud rauwkost verplet van dagen geleden Zo slecht dat zoals ik er nu overdenk niet meer bij jullie bestel. Waarvan echt het koude eten alles verpest

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

David Noordman
17 Mai 2026

Vlees was super Patat stuk minder (slap )

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bredewold
15 Mai 2026

Heel tevreden

Richard
15 Mai 2026

Ik had een donerschotel speciaal besteld, helaas was het een doner speciaal maar geen patat of broodjes erbij. Een beetje kaal dus, voor mij geen herhaling waard gezien ook de prijs daarvoor.

Robert
14 Mai 2026

Super! 10/10

De klerk
14 Mai 2026

Ik heb gevraagd om 2x een kapsalon shoarma, ik heb 2x dōner gekregen. Nu is het dat wij in Kampen wonen en ze er niet veel aan kunnen doen. Maar dit zijn wel echt niet gelezen bestelling fouten!

anjo
12 Mai 2026
Liane
12 Mai 2026
Tjeerd Reekers
12 Mai 2026
Larissa
11 Mai 2026

Jullie pizza’s zijn erg lekker maar ze worden altijd koud bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Hans Smits
11 Mai 2026

Eten was koud toen het werd bezorgd, gebeurt vaker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Beumer
10 Mai 2026

Eten van Michaels is altijd top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gertia
10 Mai 2026

Zou fijn zijn als de bezorger misschien niet zo scheurt op zijn fiets, de spareribs waren onderste boven gevallen , dus alles zat onder de saus, de hele tas. Dat was niet fijn

Erik Albers
8 Mai 2026

Twee van de drie pizza's enorm zwart verbrande randen. Randen hierdoor niet eetbaar. Zijn dit absoluut niet gewend omdat we doorgaans erg tevreden zijn.

Bas
7 Mai 2026
Iris
5 Mai 2026

De kapsalon en de pizza waren onderhevig aan de krimpflatie.

Joop Keuterman
4 Mai 2026

Had warmer kunnen zijn. Bij bestelling opgegeven dat woning op 1e verdieping was de bezorger was op de 3e verdieping aan het zoeken

Martine Koopman
4 Mai 2026

Goed belegd. Goed van temperatuur en was op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anoniem
1 Mai 2026

Weer spaghetti in plaats van penne en geen knoflook saus zat erbij terwijl je wel gewoon er voor betaal. Eten was goed

Yolanda Huizingh
28 April 2026

Was iets verkeerd gegaan maar wordt super opgelost en weer snel bezorgd.Eten is altijd van goede kwaliteit

Mariette
26 April 2026
Evert Van Den Enden
25 April 2026

Iets bestellen en niet krijgen en dan bellen dat je het verkeerde hebt ontvangen en dan simpel het antwoord krijgen dat wat in de tas zat het juiste is. Nou helaas dat is echt niet het geval. Als je foto wilt kan je die krijgen.

Collin
24 April 2026

Eten was heerlijk! Maar voor echt de beste kwaliteit adviseren wij gewoon om lekker in het restaurant te gaan zitten!

Mark
20 April 2026

Ik had kip sate, Het was veel te dun geen sate

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anoniem
20 April 2026

De pizza was lekker maar 's nachts werd ik wakker met maagzuur in mijn luchtpijp. Dit is zeer angstig omdat je dan dus wakker wordt met het gevoel dat je stikt! Dit is eerder gebeurd met pizza's van Michael. Ik heb dat verder nog nooit gehad met ander eten of andere pizza's van andere pizzeria's Misschien zijn ze toch te vet? Verder was de rand zacht, volgens mij hoort een verse pizza een knapperige rand te hebben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Beumer
20 April 2026

Eten van Michaels is altijd top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ilse Kers
19 April 2026

De bestelling wordt altijd standaard minimaal 30 minuten te laat bezorgd. Eten is prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bos
19 April 2026
Mo
18 April 2026

De bestelling was mis gegaan maar weerd erg snel opgelost dus dat deden ze erg goed en de besorger was ook erg aardig overigens toen ik belde kreeg ik een hele onbeschofde meid aan de telefoon.

Bas
17 April 2026

Super lekkere spareribs en rijk belegde pizza. 🍕. Jammie 😋

Yolanda Huizingh
17 April 2026

Altijd heerlijk eten zo'n fijne smaak top

R.
17 April 2026
Esther te Riele
16 April 2026

Zoals altijd lekker en snelle bezorging

Thea van Oortmerssen
16 April 2026

Heerlijke verse pizza,heel goed gevuld en lekker warm bezorgd.

M.B.
14 April 2026

Op pizza-dag wordt blijkbaar bezuinigd op ingrediënten, lag weinig tonijn op de tonno.. Tevens was het vervelend dat men bij binnenkomst (op tijd) verteld werd dat de pizza bijna klaar was, vervolgens hoor je de kok verbaasd Pizza Tonno zeggen waarna het nog zeker 15 minuten duurde, en dat terwijl gemiddelde pizza zo’n 5 minuten baktijd nodig heeft. Zeg voortaan eerlijk dat je de bestelling vergeten bent..!!

Thea van oortmerssen
14 April 2026

Een overheerlijke pasta besteld. Lekker warm bezorgd! Vriendelijke bezorger en precies op de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Paul
13 April 2026

We hebben weer heerlijk genoten van de vers gemaakte pizza’s en super snel bezorgd.

Thom
12 April 2026
Esther Kalkman
12 April 2026

Prima, zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Koster
11 April 2026

Spareribs waren niet pittig. Aparte kapsalon. Weinig vlees en sla, tomaat en komkommer onder patat en vlees🧐 Salade oud en bruin. Lekkere krokante patatjes. Sneu dat de kwaliteit achteruit gaat.

Mariette
11 April 2026

Ik had twee pasta’s besteld 1 penne en 1 spaghetti voor de kinderen. Maar werden twee spaghetti gebracht. Ik heb wel tien keer gebeld helaas werd er niet opgenomen! Mijn andere kindje lust geen spaghetti dus had eentje gewoon niks! Vond dit niet netjes en ook heel sneu voor m’n kindje!

Rietje
10 April 2026

Eten heerlijk, de mosselen hadden wel iets warmer gemogen. Stokbrood met knoflook boter echt lekker!

N
10 April 2026
Fam. Versluijs
5 April 2026

De spareribs waren dit keer niet zo lekker, droog en aangebrand. Erg jammer.

Hendrick en Priscilla LUBBERS
3 April 2026

Zo als altijd top super kwaliteit

K.h.
3 April 2026

Snel, warm en heerlijk!

JOSE GENSEN
31 März 2026

Was gewoon weer een lekkere pizza Fijne dunne bodem en rijkelijk gevuld.

Mariette Westerhof
31 März 2026

Top

Rietje
30 März 2026

De mosselen zijn heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Van den berg
29 März 2026

Alle 4 de gerechten waren perfect gemaakt. Heerlijk

Karin
29 März 2026
Roy
28 März 2026

Het eten was heerlijk en genoeg, zoals altijd. Maar het eten was ook lauwwarm, normaal is het goed warm nog, dat was een tegenvaller en een Pizza stop je ook niet even in de magnetron of frietjes. Dat even als verbeterpunt.

Gerwin
25 März 2026
Afke
25 März 2026
Martine koopman
24 März 2026
Marjolijn
23 März 2026

Heerlijke pizza's, bezorging mag iets sneller. Pizza's waren wel lauw en de pikant zat er niet op. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jeroen Blom
22 März 2026

Ik was altijd erg tevreden over de pizza's van Michael, maar mijn laatste 2 bestellingen waren niet naar tevredenheid. De vorige keer had ik extra gorgonzola besteld, maar die was nergens re vinden. Vandaag bestelde ik 2 pizza's met de opmerking 'zonder rode peper'. Beide pizza's waren echter met rode peper en daardoor voor ons te scherp en niet lekker. Teleurstellend dus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bert
22 März 2026
EB
21 März 2026

Erg goed

Ina
21 März 2026

Heerlijke pizzas!!! Mooi op tijd bezorgd! Dank

Marjolein
15 März 2026

De kapsalon bevatten erg weinig friet en ook niet erg veel vlees ik vind dat voor 10 euro echt niet okay, ook vroeg ik om extra knoflooksaus maar dit zat er alleen helaas niet bij. De smaak was verder goed

Blok
13 März 2026

Heerlijke pizza’s!

WimvdV
13 März 2026

Kapsalons waren weer erg lekker, warm en op tijd bezorgd. Wel zat er een behoorlijk verschil in de hoeveelheid van de kapsalons

Dorothée Wassenburg
11 März 2026

De bestelling kwam keurig op tijd.Alles was lekker warm en er was ruim voldoende!

Klaasjan
10 März 2026

Heerlijke pizza, bezorging was goed.

Alexander Setoebun
8 März 2026

Was weer top !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daan
8 März 2026

Sparebirs waren goed. Pizza koud geleverd

Esther
7 März 2026

Zoals altijd heerlijke pizza's

Harm
7 März 2026

Het is niet meer zo goed als eerst helaas!

Monique
6 März 2026

Het eten is goed, was alleen niet warm.

D. Westerink
5 März 2026

Anderhalf uur wachten op een pizza die magisch net onderweg is zodra je belt, die ook nog eens half lauw is bij levering. Eerste keer dat we hier besteld hebben, niet weer.